Kontakta oss direkt!

"Det känns mycket mer effektivt med vår telefoni nu och väntetiden för våra kunder har blivit kortare."

— Nilla Levin

Vår telefoni känns väldigt effektiv

Älmhults Veterinärklinik vänder sig till alla smådjur, främst hund, katt, kanin och gnagare men även fåglar och reptiler. Ungefär 50 djur per dag får vård och omsorg hos Älmhults Veterinärklinik.

I höstas valde de att byta till HybraUC genom Telekonsult Syd. Nilla Levin berättar:

-Ja vi växte helt enkelt ur den telefoni vi hade när vi startade för sex år sedan. Vi är jättenöjda med vår nya lösning. Här i receptionen kommer våra kunder in för rådgivning gällande sina djur, vi har en butik med foder och det kommer kunder som ska betala. När vi nu har tre inkommande linjer är vi fler som kan svara i telefon och det blir mindre stress för oss i personalen.

Det känns mycket mer effektivt med vår telefoni nu och väntetiden för våra kunder har blivit kortare.

Läs mer om HybraPRO Se alla referenser
Älmhults Veterinarklinik