Kontakta oss direkt!

"Våra kunder och leverantörer kontaktar oss via telefon, men den största delen är internsamtal."

— Kristoffer Georgsson

Fortsatt förtroende från ICA Maxi i Växjö

Vi på Telekonsult är glada över att fått ha ICA Maxi i Växjö som kunder i hittills drygt 15 år och när deras telefoni behövde moderniseras förra året fick vi fortsatt förtroende.

I samband med att ICA Maxi bytte sin telefonilösning lanserade man även sin nya tjänst Online. Kristoffer Georgsson, projektledare Online på ICA Maxi Växjö berättar:

-Tjänsten innebär att du som kund beställer dina varor på vår hemsida senast dagen före du vill hämta dem. När du anländer till vår drive-thru svarar du på ett sms du fått av butiken och vi kommer ut med dina varor.

-Vi vill självklart att våra kunder ska fortsätta komma in och handla av oss, men det här är ett komplement för dem som inte alltid har tid att gå runt i butiken.

När det gäller telefonin används den främst för att nå varandra internt mellan de olika avdelningarna.

-Våra kunder och leverantörer kontaktar oss via telefon, men den största delen är internsamtal. Jag skulle uppskatta att interna samtal står för ca 70% av vår telefonianvändning, säger Kristoffer Georgsson. De flesta av oss 160 personer som arbetar här har en telefon på sig och vi tycker att vår telefoni fungerar mycket bra.

Läs mer om HybraPRO Se alla referenser
ICA Maxi Stormarknad Växjö