Kontakta oss direkt!

"Största skillnaden nu är att vi kan säkerställa vår tillgänglighet och hålla en god servicenivå för våra kunder"

— Mikael Bernebring

Är det lätt att använda, så använder man det

Einarsson Bil i Älmhult är Kia-återförsäljaren som vill fortsätta att vara det personliga företaget för såväl sina kunder som sin personal.

VD Mikael Bernebring berättar om när de bytte ut sin telefonilösning:
Tidigare hade vi en mobil växel som vi inte var så nöjda med. Den var krånglig och det var dålig täckning. Vi var inte så stora då, utan hade enbart försäljning. När vi skulle utöka verksamheten med en egen verkstad kände vi att vi ville har något mer tillförlitligt.

Det vi önskade var en helhetslösning som var enkel och vi ville ha bra support. Allt det har vi fått med hjälp av Telekonsult Syd och deras telefonilösning HybraPro. Nu har vi slagit ihop fast och mobil telefoni i samma system.

Eftersom vi har både försäljning och en verkstad med kunden i fokus måste vi vara tillgängliga, poängterar Mikael. Våra kunder ska känna att det är lätt att navigera i vårt telefonträd och är det många som ringer är det alltid en röst som går in och meddelar att man är kvar i kö. Även för oss som jobbar i telefonsystemet är det användarvänligt med en kanonbra app som vi nyttjar vid hänvisningar.

När det gäller kontakten med Telekonsult Syd har Mikael Bernebring bara positiva ord att säga: Vi fick den service vi kände att vi behövde. Inkörningen i det nya systemet fungerade från första dagen. Även täckningen är mycket bra. Ja, kontakten och servicen har varit klanderfri hela vägen, avslutar Mikael.

Läs mer om HybraPro Se alla referenser